2 napos intenzív vitorlás tanfolyam

24 000 Ft
  • Vitorlázás elmélet, halyó részei, vízi szabályzat, vitorlázás gyakorlat, vízrajz, meteorológia, vitorlás csomók

Vonz a szörfözés, de eddig nem merted kipróbálni? Nem hiszed, hogy Neked is sikerülhet? Kíváncsi vagy milyen érzés? Jelentkezz két órás szörftanfolyamunkra, és garantáljuk, hogy a siker érzés nem marad el.

Ezen a bevezető jellegű tanfolyamon a cél a szörfözés bemutatása, és az első méterek megtétele. Ennek megfelelően a gyakorlatra esik a hangsúly.

Természetesen ez csak egy ízelítő, az önálló szörfözés elsajátításához még sokat kell gyakorolnod. Komolyabban érdeklődők folytathatják a 4 és 8 órás tanfolyammal.

2 órás kezdő csoportos tanfolyam

9000 Ft/fő
  • Hajó részei
  • Vitorlázás elmélet
  • Vitorlázás gyakorlat
  • 2 főtől elindul

2 órás kezdő tanfolyam

13000 Ft
  • Hajó részei
  • Vitorlázás elmélet
  • Vitorlázás gyakorlat

1 órás privát oktatás

7000 Ft
  • személyre szabott oktatás kezdőknek, és haladóknak

Kalóz bérlés
A Kalózt 1938-ban tervezte a német Carl Martens, és azóta töretlen népszerűségnek örvend. Egyszerű felépítésű, könnyen kezelhető, és erős szélben is biztonságos, hiszen oktatóhajónak épült. Eredetileg fából készült, a mai változatok könnyebben kezelhető műanyagból vannak. Ideális partközeli vitorlázáshoz, és kisebb túrákra, kezdőknek is.

Laser bérlés
A Laser ötlete Bruce Kirby-től származik, aki 1970-ben olyan vitorlás tervezését tűzte ki célul, ami olcsó, könnyen szállítható, mégis tartós, és jól vitorlázható. Terve annyira sikeres lett, hogy azóta a Laser lett a leggyakoribb vitorlás a világon. 1996 óta olimpiai hajóosztály.

Bár egyszerűnek tűnik, mégis az egyik legizgalmasabb hajóosztály. Erős és gyenge szélben, minden vitorlázónak ajánljuk.

470-es bérlés
A 470es kétszemélyes, trapézos, siklótestű jolle. Alapvetően versenyhajónak tervezte 1963-ban a francia André Cornu. Köszönhetően kiváló manőverezhetőségének, és menettulajdonságainak hamar elterjedt, 1976 óta olimpiai hajóosztály. Tapasztaltabb vitorlázóknak ajánlott.